2010-04-07

AINHOAREN TXOKOAK

Sarrera honetan nire herriari buruzko hainbat informazioa topako dituzue: Bilboko eskulturak, hiriarekin erlazionatutako berriak, e.a. Horrez gain, nik bisitutako lekurik politen edota bitxien argazkiak ikus ditzakezue.

Bilboko hiriburuak Lee Kuan Yew World City delakoa saria (Hirikoen nobela) irabazi du pasaden maiatzaren 12an. Finalera heldu da Melbourne eta Curitiba hiriekin batera. Saria hurrengo ekainean Singapurean jasoko du.

Iturria:el correo

Bilbokoa izatea harro handia ematen dit. Bilboko eskulturei buruzko Power Point honi esker espero dut nire hiri maitagarria hobeto ulertzea eta ezagutzea.


Niri asko gustatzen zait bidaiak egitea, nire ustez horrela ere asko ikas daiteke, mudua beste ikuspuntu desberdinetatik ikusiz. Argazki hauen bidez nik bisita egindako lekurik gustokoenak aurki ditzakezue. Anima zaitezte eta ikusi!





La Graciosa irla (Chinijo artxipielagoa-LANZAROTE)


Londreseko zubia (LONDON)



Txinatar auzoa (LONDON)



Salardu (BAQUEIRA)



Ainhoa (IPARRALDE)

Bilbao (PAGASARRItik ikusita)


No hay comentarios:

Publicar un comentario